Tips

Idag fick jag en tidning från svenska kyrkan hem i brevlådan. Jag är inte kristen, men i just denna lokala tidning brukar det finnas en bredd och en del bra artiklar. Denna gång om en ung kvinna med crohns som fick operera bort tarmen och få en påse på magen. Hon har en blogg som jag nyss kollade in, där hon skriver om sitt intresse för mode, sitt liv som småbarnsmamma, sin tro och sin kamp med crohns. Kolla in den, jag tycker den är riktigt bra, trots att jag varken är troende eller modeintresserad :) Hon är en sån där modig och fantastisk person som vågar skriva om det svåra och underbara på en gång. stinastil.se heter bloggen (jag vet, jag är kass på att länka ;).
 
Jag är ju ingen blogglover som lägger ner en massa tid på min blogg elller kollar in och läser en massa andra bloggar men det finns två som jag följer : tinasmagmat.se och jagochminmage.wordpress.com
 
Igår tog jag humira igen efter att ha väntat ut envis förkylning några dagar, med magkrångel som följd. Idag har jag (återigen) ont i halsen, bröstet samt känner mig förkylningsmatt. Pest eller kolera var det ja.... Men solen lyser, sommaren är här, och jag har en madrass på balkongen! Det är lyx för en utmattad kropp efter en lång arbetsvecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0