Seriedagar

Innan jag blev sjuk så hade jag varken tv eller dator. Jag hade aldrig följt en tv-serie. Jag gjorde en massa andra saker, och så läste jag.
 
Idag är Tv-serier på datorn min räddning i sämre perioder och dagar när jag inte ens orkar läsa. Det är inte ett intresse utan ett tidsfördriv som hjälper mig genom sjukdomsdagar. Bättre dagar är jag inte det minsta sugen på att sätta mig framför en serie ;)
 
Är inne på tredje seriedagen nu. Ont i bröstet, huvudet och magen. Humira i söndags, sen bröt det ut. Jag är lätt less på mitt kassa immunförsvar och börjar fundera på hur länge jag behöver fortsätta med Humira. Men utan den blir min mage sämre, det märker jag när det är tid för nästa spruta. Svårt val, men just nu är magren prio 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0