Matlagning

Jag gillar att laga mat. Jag gillar också att göra många andra saker. Nu när jag nu arbetstränar samt ibland gör andra saker, som idag då jag som man så bör på 1 maj varit ute i vårsolen och demonstrerat - så finns inte orken kvar där till den där viktiga matlagningen.
 
Min mage gillar inte hel & halvfabrikat - och ofta är jag så trött efter en arbetsdag, även om jag slutar 15 - att middagen allt oftare blir baserad på nudlar (ris eller mungböns) och avocado. Det känns trist att ägna hela helgerna till storkok, men jag kanske får börja prioritera detta lite mer än vad jag gör. Så att jag har lite att välja på i veckorna när jag är för slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0