Less

Tredje dagen efter dansnatten, och jag är fortfarande däckad. Jag vet inte vad det är jag fått, antagligen nått virus som också gått åt magen. Sen dansen har jag haft följande symptom: ont i magen, illamående, aptitlöshet, huvudvärk (bihålorna?), yrsel, trötthet, ont i kroppen, halsont, bröstont. Just nu känns det ju som att dansen inte riktigt var värt allt detta, men det hade kanske kommit ändå? Är det en förkylning igångtriggad av humira igen, eller vad kommer det här djävulsskapet ifrån??? Igår var symptomen mest centrerade till magen, idag har de flyttat upp till bröstet, halsen, huvudet.... Hoppas på att få i mig lite mer att äta idag iaf, då magen känns något bättre. Igår hade jag så ont och mådde illa att jag fick kolla på Glee hela dagen för att stå ut. Nu drömmer jag att mitt liv ska bli mer musikal och mindre sjukhusserie ;)
 
Sen jag ökade på min tid och mina dagar på arbetsträningen har jag varit mycket mer sjuk, så idag har jag kontaktat min kontaktperson på AF om att trappa ner lite igen. Hoppas det kommer göra att kroppen är mer på min sida igen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0