Dansa slut på sig

Jag blir hela tiden bättre och bättre på att lyssna på min kropp osh inte ta helt slut på mig. Men när det gäller dans är jag inte riktigt där än. När jag är ute och dansar dansar jag mer än de flesta (hela tiden) livligare än de flesta (galendans) och längre än de flesta (från att stället öppnar tills de stänger). Inatt var en sån dansnatt, jag dansade tills jag var så yr så att jag knappt kunde stå - och då stängde stället snart.
 
Lite får jag alltså skylla mig själv såhär dagen efter då yrseln inte släppt, förkylningen är sämre, kroppen mörbultad och som en degklump och magen åmakar sig. Men samtidigt: jag måste väl också få ha lite kul och inte va så jävla förnuftig jämt! Hoppas nu på att kroppen repar sig tills i morgon samt att dansendorfinerna sitter i länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0