Resa i antåg

I morgon ska jag ge mig iväg på påskresa söderut. Inte till så mycket varmare breddgrader, utan för att spendera påsken med min familj. Jag längtar verkligen efter dom nu! Jag älskar att resa - men magen min tycker inte om det, jag blir ofta sämre när jag åker bort. Tågresan ner, och sen en ny miljö och omgivning för magen att anpassa sig till. Förut hade jag aldrig resfeber, men med åren, och framförallt de med dålig mage - har jag börjat oroa mig för resor eftersom jag vet att min mage inte brukar gilla det. Lite nervöst, och det känner ju magdjuret såklart av... Onda cirkeln igen :P

Kommentarer
Postat av: maria

Känner igen det där med orosspiraler och onda cirklar. Ibland är det så svårt att utröna vad som ger vad liksom...Hoppas på en fin påsk för dig och din mage. Kram!

2013-03-26 @ 21:44:41
URL: http://sparklinghorses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0