Prioritera nytt

På helgen vill jag kunna göra saker, inte bara ta igen mig efter arbetsveckan. Så jag går på en efterlängtad festival. Försöker lyssna och ta in, lära, njuta, få nya intryck. Bland hundratals människor föses jag omkring och blir så trött så att jag nästan faller ihop. Stora folksamlingar, massor av fina vänner och bekanta, att sitta och lyssna och ta in, sitta med en ond mage och försöka koncentrera sig på annat. Allt detta gör mig så matt att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Så jag far hem, totalt utmattad, ledsen och besviken. Tänker att jag behöver prioritera om, prioritera nytt. Som så många gånger förr.

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Känner så väl igen känslan, besvikelsen. Stor kram fina du! <3

2013-03-17 @ 12:10:36
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0