Om igen

Ja, och så ligger jag här igen med samma förkylnings/influensaliknande symptom som förra veckan. Tack för att jag än en gång påminns om mitt kassa immunförsvar, det räcker som inte med en vända... Magläget igår var alltså högst troligt en invigning av en ny vecka i sängen, började ju exakt likadant förra vändan. Den här veckan ska jag försöka ta det lite lugnare och inte kasta mig iväg på späckade dagar så fort jag orkar ta mig utanför dörren. Nu ska detta långdragna virus bort. Basta!
 
När jag har energi nog ska jag hämta ut mitt paket med D-vitamin, hampaprotein och kokosolja som jag beställt. Jag behöver särskilt D-vitaminkapslarna nu. Mina gamla har tagit slut, och direkt åker jag på värsta viruset! I framtiden ska jag se till att ha ett lager hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0