Akupunkturdebut och Dunderhonung

Slutsats efter sconesexperimentet: min mage tål inte bikarbonat. Då den inte tål jäst eller bakpulver heller blir det ojäst bröd fortsättningsvis. Mycket pannkaka och kanske test av nån slags surdeg i ett senare skede. Hm. Finns det andra ojästa bröd man kan göra som blir bra...??? Hör av er om ni har nå tips :)
 
I måndags var jag på akupunktur för magen och tröttheten. Utvärdering kommer framöver, ska testa det ett tag 1ggr per vecka (sponsrad av vänner och familj). jag har hört mycket lovord om den akupunktören jag går hos så jag hoppas det ska ge resultat! Han tyckte att min energi var mycket låg och sålde en slags honung som bidrottningar får för att växa till sig snabbt och bli störst bäst och vackrast. Den är också preparerad med örter och nåt annat spännande. Jag hoppas att jag blir stark precis som Bamse av denna honung. Som Nallemaja med magontbiverkan vill jag doch INTE bli. Upp till bevis alltså! Antingen är jag Bamse, Nallemaja eller vargen - eller så kommer det inte hända nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0