pausläge

Jag har haft några fantastiska dagar med min syster och barnen på besök. Sommaren gav oss av sin bästa sida och jag har njutit i vartenda andetag.
 
Men igår började magen säga ifrån och idag har den flippat ur totalt. Antagligen vill den ha utebliven dos av humira (jag har fortfarande känningar i bröstet som jag inte vet vad det är och tänkte vänta i det längsta med att däcka immunförsvaret med en humirados). Dagens sängläge, illamående, magsmärtor och aptitlöshet känner jag igen alltför väl, men hoppas på att det bara beror på några intensiva dagar och att det vänder av sig självt - utan humirapåfyllning.... Jag vill så gärna klara mig utan humira, som även om den hjälpt mig så - samtidigt går så hårt på mitt immunförsvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0