Det är lätt....

att prata och tänka vad som är bra för magen att äta när en mår bättre. Men när en mår sämre och har ett nästan konstant illamående får en stoppa in det som funkar någotsånär. Lagad bra mat går helt enkelt inte ner, hur bra den än är. Plättar, gröt, nån frukt, riskex och risnudlar kan göra det om jag har tur.
 
Efter nattens illamående är jag minst sagt less på mitt magdjur. Jag jobbar hela tiden på att acceptera min sjukdom, men kan då inte kroppen min ge lite tillbaka och acceptera humira utan att börja krångla? Jag borde ju få nåt i gengäld liksom. Jag behöver inte en skovsommar utan humira just nu, so can I ask for some PEACE please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0