Frysning avklarad

Aj fy fanken vad det gjorde ont! Mest med bedövningssprutorna innan som jag krävde att få eftersom jag vet att jag inte klarar frysningen annars. Nu gör det ont att gå på foten men känns ändå som en Ok smärta. Läkaren talade än en gång om för mig hur knepigt det är att bli av med vårtvirus när står på humira och puri-nethol - men att alternativet (att sluta med medicinerna) inte är värt det. Nej tack, inte ett skov till nu! Hoppas på att frysningen i kombination med ett nytt slags medel jag inte testat innan får bort ondvårtorna så att jag kan fortsätta med min nyss påbörjade karriär inom längdskidåkning ;P Det går inte fort i spåret, men å så härligt det är att ORKA!!!!!
 
Något som däremot inte gjorde ont igår, apropå stick - var min humirainjektion. Den kändes knappt alls, och jag blev förvånad, nästan lite besviken och trodde att jag hade gjort fel. Men nej, allt verkade vara som det skulle...Måste medge att jag saknade lite mina vanliga efterhoppningar som jag brukar göra på grund av smärtan. Kändes som lite fjuttigt, men SÅKLART också SKÖNT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0