Känna av

Ibland tycker jag att jag känner av min kropps signaler lite för bra. Igår morse kände jag direkt jag vaknade att något oönskat var där. Svårigheter med frukosten som sen utvecklades till yrsel, trötthet och illamående. Efter en halvdag på arbetsträningen for jag hem och låg resten av dagen i soffan med illamående och magkramper. På kvällen var jag ändå rätt nöjd eftersom jag hade lyckats få i mig gröt, det mesta av illamåendet hade släppt. Magkramperna och yrseln överlevde dock natten, och idag har jag ont typ överallt i kroppen. Antagligen nåt virus igen som går hårt åt magen. Vilar och vilar och vilar, för i morgon ska jag gå på teater med en av mina älsklingsungar, om jag så ska åla mig dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0