Premiär

Well. Någon låg inlagd förra helgen igen. Premiär för i år! Oklart var det var. Dåliga blåbär? Magsjuka/Infektion? Förstoppning? Det var i alla fall för jävligt, särskilt som jag inte kunde få annat än alvedon för värken :/ Men nu - bättre!
 
Är dock lite smått orolig. Nästa vecka är det bronkoskopi som väntar för mina lungor som det är strul med. Om det visar sig vara en inflammation är det troligen tack och adjö humira, åtminstone för ett tag - för att få inflammationen att läka. Jag vill inte ens tänka på vad ett humirauppehåll kommer att ställa till för min mage om det nu är så. Så jag undviker tanken och lever livet medans jag kan, så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0