Mindre yr och stabilare mage

Idag var jag på akupunktur igen. Inte lika yr efter denna gång, yayh! Han som ger akupunktur rekommenderade mig att testa kinesisk massage nästa gång istället för akupunkturen - det kan vara skonsammare och passa mig bättre - men har samma verkan. Jag ska också inte gå lika ofta - varannan vecka istället för varje. Ska bli spännande och se om det börjar vända mer snart, magen har ju bättrat sig lite nu på slutet i alla fall! I tisdags åt jag till och med lite chips och en delicatoboll(vegansk chokladboll alltså) utan jättevilda protester. Nu tror jag ju inte att just dessa två produkter är några höjdare för magen hur som helst, men det kan ju vara skönt att känna att jag kan äta "fel" nån gång utan att magen får tokspel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0