Ensidig aptit

Jag är förkyld (igen) och det påverkar min aptit. Jag vill helst bara äta riskakor med jordnötssmör och honung, pannkakor, gröt eller risnudlar med avocado och syrade morötter. Någon smoothie eller frukt blir det också mellan varven. Blir inte alls sugen på annan mat, mår lätt illa av annan mat och orkar i alla fall inte stå och laga så mycket annat. Jag fattar ju att detta inte är så bra i längden, särskilt inte som det pga förkylning eller illamående eller annat magknas blir rätt ofta jag äter just detta och inte så mycket annat....
 
Ska ta det lite lugnare med akupunkturen framöver. Vet att det ofta blir sämre i början av en behandling för att sen vända, men när ska vändningen komma? Min mage tål knappt nå protein nu utan att protestera och jag har varit väldigt mycket yr. Istället för varje vecka ska jag gå varannan ett par gånger. Det kan ju också vara så att akupunktur inte passar just mig just nu hur gärna jag än vill det. Men jag ger det lite mer tid iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0