Vad är problemet???

Jag undrar vad det är med min mage... Låg uppe till 4 inatt och kunde inte sova pga illamående och smärta. Idag har jag knappt kunnat äta nåt, det har blivit näringsdrycker istället. Känns lite som då jag var förstoppad men samtidigt svårt att tänka att det skulle vara möjligt så mycket som jag skitit de senaste dagarna, förutom idag. Får testa laxerande i kväll och i morgon för att se om det hjälper.... Lite less på att inte veta vad det är när det blir såhär. Önskar jag hade en röntgenblick ibland så jag kunde se vad som försigick, vad som var fel. Hoppas det bara är kroppen som skriker efter mer humira och att den lugnar sig efter dosen i morgon.

Kommentarer
Postat av: jagochminmage

Ja ibland önskar man att man hade röntgensyn! Vad jobbigt du verkar ha det:-( du kandke kan ringa läkaren? De kanske har mer koll på vad som kan hjälpa. Jag hoppas du mår bättre idag!
Kramar!

Svar: Jo jag har ringt till Gastro men inte pratat med läkaren än. Nu är det bättre även om magen är känsligare än vanligt. Hm. Vill se va det är, kan ju vara min vanliga biverkning förstoppning trots att jag inte märkte av det alls innan smärtnatten...
magdjuret.blogg.se

2012-09-06 @ 20:24:39
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0