Resan

Ska få ett nytt smärtstillande om det blir nån ondnatt igen. Tradulan. Och ta nya prover. Men jag tror dom ser bra ut, tror bara att min mage trilskas pga av alla mediciner som krävdes för att bromsa inflammationen... Jag hoppas bara att den håller sig på en acceptabel nivå med sitt trilskande så jag slipper så många fler ondnätter, och framförallt att ondnätterna inte utvecklas och blir längre. Då sku jag åka in akut, sa min läkare. Och NEJ, det vill jag inte. Har fått nog av sjukhus för många många år framöver nu.
 
Jag har läst en till hippiebok: Resan. Om att läka sig själv psykiskt och fysiskt inifrån genom att gå djupt in i sina cellminnen och se vad som döljer sig där, rädslor, ilska, svek och sånt som kan sitta kvar och gnaga i kroppen och leda till sjukdomar och obalanser. Ska göra "resan" i morgon med en nära vän, ska bli mycket spännande. Inte för att jag tror att det kommer leda till stora mirakel, särskilt inte på en gång, men små mirakel räcker för mig :) Alltid bra och spännande att fortsätta utvecklas, jobba med sig själv för att läka både gamla och nya sår. Berättar mer om "resan" när den är gjord/påbörjad.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0