Quornskit, skitlåt och arbetsträningsplats!

Igår efter en lunch på qournsås och pasta mådde magen skit rent ut sagt..tror magen inte är jättegladöver quorn,trots allt... Fick springa på toan i ett och en låt som jag hörde under år 2000 (lyckligt ovetandes om min kommande skitsjukdom) dök upp i skallen. Amy Arenas "Shit" där hon bland annat (i slutet av låten) undrar då hon sitter på toaletten, var alla mängder skit kommer ifrån, hon har ju inte ätit så mycket??? Här är en länk till låten på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=IA4J9KxJtTY
 
 
Idag har jag fått arbetsträningsplats!!! Inte så långt från där jag bor dessutom, känns verkligen perfekt :) Var å träffade en tjej jag ska jobba med idag, hon verkar superfin! Vill inte avslöja för er vad jag kommer jobba med, men det är ett arbete där jag kommer synas och verka "utåt" en del (ytterligare en anledning till att vilja vara lite anonym:).
 

.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0