Ignorerar

Stannade hemma igår kväll för att ladda upp för lördagkvällens stora fest. Orkar inte vara ute två kvällar i rad, om ens en. I morse vaknade jag av att magen höll på att vända sig ut och in, hela kroppen mår illa och är konstig... Ignorera ignorera blir dagens ledord för jag SKA ut ikväll och dansa. Det är bara pridefest en gång om året, och förra gången var jag för sjuk.

Så jag biter ihop. Vilar järnet innan, men hoppas på att ta mig ner till paraden på dan. Sminkar över mitt härjade ansikte och ignorerar, lämnar magen hemma - bara för idag. I morgon är den välkommen tillbaka, om den nu måste. Undrar vad ett "magbyte" kan kosta???? Jag anmäler mig härmed till väntelistan...

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Hoppas du får roligt ikväll! Var rädd om dig bara. <3

Svar: Tack! Att vara rädd om mig på dansgolvet är inte min starka sida :)Räknar alltså med total utslagning i morgon. Men det är det värt!
magdjuret.blogg.se

2012-09-29 @ 14:29:36
URL: http://jagochminmage.wordpress.com
Postat av: Emma

Vad duktig du är som trotsar din mage hoppas du hade en rolig kväll och att din mage var snäll. HEJA HEJA! Fin blogg har du också :)

Svar: Tack Emma :) Jo jag hade riktigt kul, full fart på dansgolvet tills det stängde. Idag är jag rätt mör men SÅÅÅÅ värt!!
magdjuret.blogg.se

2012-09-30 @ 09:08:32
URL: http://www.emmasmage.wordpress.com
Postat av: Emma

Ibland är det värt de även om man mår dåligt dagen efter igår vad vi ute jag drack två drinkar magen är lite arg idag för de men visste att jag bara skulle ta det lugnt och vara hemma hela dagen så då gör det inget :) glad att du hade roligt :)

2012-09-30 @ 20:35:06
URL: http://emmasmage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0