Dagen efter

Idag får jag tydligen sota för att jag var uppe för sent igår. Jag behöver gå och lägga mig senast 11 om jag vill hålla magdjuret i form... Igår blev det snarare 2 och då var jag såklart övertrött och hade svårt att somna. 7 i morse började konsekvenserna. Magdjuret vaknar oftast då oavsett, och då är det svårt att somna om. Idag är magen rätt krass, mår lite illa och lite svid.
 
Jag lär mig hela tiden av mina upprepade missar. Igår skulle jag prioriterat bort att gå på puben efter bion och åkt hem, för jag tycker ju inte ens om att gå på puben om man inte kan dansa. Nu vet jag det nästa gång ett sånt val ska göras :) Att dansa till 2 känns ju oftast värt, särskilt om jag vilat bra innan. Men puben till 1? SÅ OVÄRT! Har aldrig varit nån pubmänniska, är nykterist och förstår som inte charmen i att sitta och försöka överrösta musiken och föra en konversation med onyktert folk. Dansa däremot älskar jag - galet och mycket :)

Kommentarer
Postat av: jagochminmage

Det är lätt att vara klok i efterhand:-) ibland orkar man inte tänka på dagen efter heller utan bara följa med sina vänner. Hoppas magen blir snällare mot dig under dagen så kanske du orkar gå ut och dansa nästa helg! :-) jag älskar också att dansa! Det ska jag försöka göra snart, när jag mår bättre.
Kram

2012-09-01 @ 16:26:40
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0