dagar då jag klarar det mesta :)

Min förkylning håller på att bli bättre, den vandrar uppåt mot huvudet istället för at stanna i bröstet. Yay! Då kanske jag kan ta humiran på torsdag iaf! Jag har ett par fullspäckade dagar bakom mig, men det har ändå gått bra. Barnvaktande och lek, teater som jag ledde, vägledare i resan med min resanpartner, hämtning av barn och barnvaktande, gratis Emil Jensenkonsert, Yoga.... Fantastiskt att kroppen hållt för detta :) Iag ska jag hämta barnen igen, samt hänga med dom några timmar.
 
När jag mår bättre och orkar mer, om så bara för en dag - blir jag väldigt optimistisk och tänker att jag klarar det mesta. Nu har denna groende optimism fått för sig att jag kanske ska ta och åka på en impulsresa till Uppsala, syster och systerbarnen till helgen. Jag brukar ju ofta bli sämre av att resa, men det vore så fint... Skulle också passa bra nu innan min arbetsträning sätter igång! Ska försöka få tag på en freeriderbil från hertz och köra ner med en vän - annars får de nog sponsra min resa för jag har så begränsad ekonomi...
Om det nu blir av, fick detta infall igår så får se om det och kroppen håller i sig!

Kommentarer
Postat av: jagochminmage

Härligt att höra att du känner dig bättre:-) jag tycker också man vill göra allt så fort man blir bättre. Ta igen allt man missat liksom. Ta det försiktigt bara så du inte tar ut dig för mycket.

Svar: Jo det är ju så! Å jag hatar att vara försiktig, men jag jobbar på det :) Kram
magdjuret.blogg.se

2012-09-18 @ 20:30:43
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0