Våffelmagen

Jag var just en hungrig optimist som tänkte att en våffla går nog bra! En halvtimme senare sitter jag här med ond mage. Jaja, jag lär mig! Nästa gång ska jag testa pannkakor istället. Utan bakpulver och så mycket fett eftersom jag tror att det är det maggen reagerat mot den här gången. Jag får prova mig fram!
 
Ikväll är jag bortbjuden på soppa. Spännande när andra ska laga mat till mig, jag har blivit bra på att ge tydliga direktiv! Men först kanske jag ska våffla håret a lá 89? För att våffla till det lite extra, utan risk för magdjursbesvär :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Själv ligger jag i sängen med pizza-mage. Ja, jag vet. Jag borde verkligen skylla mig själv. Men istället för att lyssna på mig själv lyssnade jag på min sambo "ta en pizza du, ta en kebabpizza, det är nog den feta osten som är värst". Sååå glad ändå att jag inte åt mer än halva i alla fall. Ingen mer pizza, det är inte värt det!

Svar: Nej varken pizza eller våfflor hör väl till höjdarna för magen... Jag har nästan slutat bli sugen på sånt jag ändå får ont av - det är rätt praktiskt :)
magdjuret.blogg.se

2012-10-15 @ 00:53:37
URL: http://blogg.passagen.se/toscafnoska/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0