Utmattningskollaps

Jag gick på teatern igår trots att jag visste att jag var för utmattad efter sen kväll med dans. Tyckte jag hade koll på läget under teatern, men så snart det var slut säckade jag bokstavligt talat ihop i en hög. Hamnade i min kära väns säng skakandes, gråtandes och totalt orkeslös. Min vän tyckte inte att det var nåt konstigt alls, hon är van :P och är så fantastisk bra på att bara finnas där. Fick bli stöttad när jag skulle på toa så att jag inte sku falla ihop... Efter ett dygn i hennes säng kunde jag till slut samla ihop krafter och fara hemåt på min elcykel. Kroppen är verkligen bra på att säga ifrån... Nu är jag hemma i min egen säng igen. Fortfarande utmattad men vid gott mod :) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0