Utkast: Oct. 03, 2012

Jag har hämtat mig från helgen nu :) Piggare, har inte märkt av nån jätteförsämring heller, nu när det börjar ta slut på humira i kroppen. I morgon är det dags för en ny dos. Och på fredag åker jag på tyst retreat över helgen! Spännande, och välgörande hoppas jag :)

Min mamma sa att hon kände nån som har crohn som åt typ blåmusselextrakt och hade blivit bättre av det... Jag är ju inte så sugen då jag är vegan, men kanske värt att testa ändå...Någon av er som hört något om det eller kanske till och med testat? Återkommer med exakt beskrivning av vad det var när jag fått mer fakta.



Kommentarer
Postat av: Emma

Har jag aldrig hört men varför inte? Allt som ger förbättring mottages hihi :) hade varit kul att veta om hur resultatet hade blivit! :)

Svar: Ja om jag får för mig att testa kommer jag definitivt dela med mig av resultatet :)
magdjuret.blogg.se

2012-10-03 @ 21:15:24
URL: http://Http://emmasmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0