Sockerchock

Tog lite extra retreat från internet :) Skönt! Helgen var både jobbig och bra. Skönt att vara avstängd från omvärlden ett tag. Att meditera, det ska jag fortsätta med, och få vara på upptäcksresa i sig själv. Jobbigt att undvika de andra som var där, särskilt till en början. Kände mig liten igen och gick ifrån, men det kom värdefulla insikter av det också.
 
Igår fyllde jag år, och passade på att sockerbomba min mage. Det gillade den inte. Socker brukar påverka min mage negativt så jag försöker undvika det, förutom de sämre dagar då jag lever på näringsdrycker. Blir som en extra chock för magen då, med massa hemmagjord glass. Men gott var det :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott :)
Ja inte konstigt då att magen reagerade. Synd vara att den gör det för just sockrets skull för det är ju så gott med godis och en massa sött :)

Svar: Tack! Jo, det är ju gott med socker...men blir som inte lika sugen när jag vet vad magdjuret tycker :)
magdjuret.blogg.se

2012-10-09 @ 17:34:36
URL: http://emmasmage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0