Regnet, tänderna och arbetsträningen

Dagen inleddes med en cykeltur i spikregn. Det känns att vintern är på väg att komma, första snön kommer nog vilken dag som helst. Kom alltså som en sjöblöt säl in till tandläkaren, med regnkläderna slimmade mot kroppen av allt regn. Där fick jag mycket beröm förmina tänder. Inga hål!!! Tjohoo :) Trots en amssa mediciner, och det här årets stora konsumtion av näringsdrycker och saft då jag inte kunde få ner nåt annat.
 
Första dagen på arbetsträningen gick bra :) Känns så roligt att komma igång lite igen - att orka det! När jag kom hem vid lunchtid var jag blöt, kall, trött och lycklig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Härligt att höra att du kommit igång med arbetsträningen! Jag tycker regn kan vara lugnande ibland. När man slappnar av och struntar i att man blir blöt. Att springa i regn är underbart så får mig gör det inget när det regnar när jag ska träna. :-)
Kram

2012-10-16 @ 20:02:50
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0