Hej virus!

I morse mådde jag illa, något som lyckligtvis inte är så vanligt för mig i nuläget. Kroppen kändes trött och seg, magen ond. Huvuet yrt. For ändå iväg till arbetsträning. På förmiddagsfikat börjar kollegorna berätta om det nya viruset som härjar loss. Symptom? Illamående, trötthet, huvudvärk, yrsel, magont, matthet. Symptom som jag inte är helt obekant med... När jag kom hem värkte magen och ingen mat fick jag i mig. Geggig i skallen och resten av kroppen. Välkommen virus, för det hoppas jag verkligen att det är - då går det ju över relativt snabbt  :) Tack sängen för att du har stått här och väntat, nu får du antagligen dras med mig ett par dar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan ju räcka med en mag åkomma tycker man. Hoppas du inte blir för dålig utan att det går över fort.

Svar: Tack! Jo jag hoppas att det vänder fort, försöker vila järnet o ta hand om mig under tiden. Som tur är är det ingen magsjuka i alla fall utan som nån slags förkylning som sätter sig på magen.
magdjuret.blogg.se

2012-10-23 @ 23:18:34
URL: http://blogg.passagen.se/toscafnoska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0