Lugn helg

I helgen har jag för ovanlighetens skull nästan ingenting planerat, och det känns så skönt! Ok, var på en demonstration som tog flera timmar eftersom den var utanför stan nu i förmidags - men det var inget jag hade bestämt utan något jag gjorde för att jag hade lust och ork till det. Och så fick jag hänga med mitt fina "madderbarn" på köpet :) Jag träffade också flera som uttryckte sin glädje över att se och höra att jag mår så mycket bättre. Det är gött att kunna glädja folk med sin uppenbarelse :P
 
Nu är jag trött och ska ta det lugnt resten av dagen. Kanske skriva lite manus, kolla tv och umgås med charmkissen! Magen behöver det, efter sprutan i torsdags har den varit lite bubbligare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0