Hosta

Idag kommer mitt efterlängtade besök! Har tagit humiran och hoppas slippa några biverkningar, städat, ätit lunch och ska nu ta min dagliga vila innan jag far ner på stan och möter systeryster med barn vid tåget :)
 
Jag har haft en del hosta på sistone, torrhosta, och så känner jag av att jag har nåt i bröstet. Tagit humira ändå eftersom sköterskorna sagt det är lugnt så länge jag inte har feber/är helt däckad,  men blir lite orolig då jag inte brukar vara just hostig annars, även om jag ofta är förkyld. När jag fick remicade fick jag ju värsta sortens hosta som gjorde att jag tappade andan och till slut fick åka in akut. Jag hoppas inte mitt nuvarande hosttillstånd är en biverkning av humira eftersom den hjälper min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0