Förkylningar

Jag har alltid blivit förkyld lätt, och får ofta problem med bihålorna, hur mycket jag än sköljer näsan. Alla mediciner jag får mot crohns har inte gjort det hela bättre. Nu har jag en ond hals ett dunkande huvud igen. Förutom de dagliga rönnbären och D-vitamintabletten har jag hällt i mig ingefärsdryck med honung och citron, c-vitaminbrus samt alvedon. Vik hädan virus!
 
Blir nog till att vila ikväll. Gör det i gott sällskap av Jeanette Winterssons nya biografi "Varför vara lycklig när man kan vara normal?". Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Usch för förkylning! Krya på dig! <3

Svar: Tack :)
magdjuret.blogg.se

2012-11-11 @ 00:08:53
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0