Stiltje

Händer inte så mycket, mår bättre utan pred-clysma men fortfarande mycket illamående och ont samt svårt att få i sig saker. Om det inte bättrar sig snart måste jag nog åka in igen, min kropp klarar sig inte på den här näringsnivån hur länge som helst.. Folk börjar allt oftare kommentera min viktnedgång vilket inte känns kul, jag är fullt medveten om den ändå :/ Nåja, de menar väl bara väl, visar att de bryr sig och ser att jag inte mår bra. Idag gick jag en promenad på ca 1 km och blev sen helt färdig. Men skönt att vara ute en stund i alla fall! Annars är det fortfarande mycket Grey´s som gäller här hemma. Är sugen på att sticka, virka eller spela gitarr, men har varit för trött eller illamående för det på senaste, i kombination med att jag tappat en hel del gnista för att påbörja projekt. Sist jag satte mig vid gitarren för någon dag sen slutade det i en gråtattack eftersom spelandet påminde mig om bättre tider då jag skrattandes komponerade ihop låtar med min fina vän. Och att inse att den energin, den gnistan, har jag inte just nu. Men den finns ju där, ändå. Bara lite vilande tills det här magdjuret bättrar sig:) Det kan bara kännas alldeles för hopplöst länge som den bråkat med mig på heltid nu... Hoppas läkaren ringer nästa vecka och att jag får testa humira! Och att det hjälper, snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0