Slut mellan mig och pred-clysma

Provade en dos till igår kväll, och det blev inte mycket sovande inatt så att säga... Springet med missnöjt magdjur har fortsatt även under förmiddagen. Ringde just teamet som skulle tala med nån läkare, min var inte där den här veckan. Får se om humirabehandling kommer att övervägas, annars vet jag inte riktigt vad det finns för alternativ kvar... Igår kände jag mig helt hopplös och kände bara för att ge upp det mesta, nu försöker jag att tänka att utan pred-clysma kommer det iaf bli lite drägligare... Hoppas den verkat klart och farit ut ur kroppen till ikväll då jag ska på cirkus cirkörs föreställning "wear it like a crown"!

Ibland tittar jag runt på andra som bloggar om crohns och förvånas över hur mycket folk ändå kan äta...är jag den enda som i långa perioder nästan bara klarar av välling & näringsdryckdieten?? Mitt magdjur ska då alltid vara så extremt... Många gånger längtar jag ju tom efter att kunna äta just välling och näringsdryck utan problem... Ska försöka fortsätta med risnudlar igen iaf, det är nåt jag verkligen kan bli sugen på - med sojasås och lite olja på. I minimala portioner så att kroppen blir glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0