Knorr

Med sorg i hjärtat inser jag att jag sett klart på alla avsnitt av grey´s anatomy som sänts hitills... Har kört på hårt den senaste tiden i sängläge;) Så nu måste jag få en crush på en ny serie...

Idag var magen lite mindre katastrofal vilket firades med chipssmulor och glass. Inte jättepopulärt men inte så illa följder som jag anat...min kropp vill ha fett och socker för att snabbt få energi så kunde inte stå emot. Ibland måste jag bara få äta något utan att tänka på magdjuret... Annars har det varit klent med ätande i veckan, lite risnudlar någon gång, tappra försök till näringsdryck samt den nya favoriten smörgåsrån doppade i varm havremjölk har varit det som gått ner.
Samt att jag börjat med råsaft från blåbär på morgonen, vilket jag tror är en hit! Jag gör den själv på frysta blåbär mixade med lite vatten som jag sen silar. Gott!

Funderar på att åka och bo hos min syster ett tag, är tufft att bo ensam när jag är såhär dålig. Hon bor också på landet, skulle vara skönt att ligga och vila i trädgården istället för i den här läggan :) Vill dock prata med min läkare först, få se om jag får prova humira...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0