Kastar skattepengar för vinden....

...skulle man kunna säga att jag gjorde i morse... Skulle ta två humirasprutor á 5000 kr styck. Men var så nervös för den första (länge sen jag tog själv...) så den slant bredvid... Som tur var gick den andra bra. Ringde teamet och nu skulle jag strunta i att ta en till. Blir lite smått förbaskad på mig själv då jag inte fått i mig all humira magen säkert skulle behövt. Hoppas denna mindre dosen verkar i allafall, för jag är less på att magdjuret gått tillbaka och börjat jävlas igen! Om jag är nervös nästa gång tänker jag se till att någon annan tar sprutan på mig, kan ju inte hålla på att kasta iväg skattepengar såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0