Euphoria!!!!

Somnade glad, trött och euforisk inatt efter <3 Loreens <3 seger, och vaknade tidigt i morse - inte helt utsövd - men hungrig! Det är ett så fantastiskt bra tecken - att min aptit kommit tillbaka och att min mage vaknar före resten av kroppen. Så brukar det vara:)

Så nästa år är eurovison i Sverige! Jag må nästan fara och se den live, bara för att det är så skojsigt att se alla galna bidrag live :) Har inte varit på någon större tillställning alls i mitt liv så det är väl på tiden! Så himla fint att just Loreen vann, hon verkar vara en så empatisk person på alla sätt och vis, är en sann skönhet samt sjunger som en gudinna - vad mer kan en begära av en eurovisionvinnare????

Nu ska jag fylla på magdjuret lite. Bäst att passa på nu när aptiten kommit åter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0