Tjohooo!!

Inga förträngningar eller fistlar i tunntarmen = ingen stor operation!!! :) Däremot visade Magnetröntgen att inflammationen spridit sig till tjocktarmen, där den aldrig huserat förut... Nya mediciner för detta, som jag hoppas ska hjälpa snabbt.

Firade beskedet med att käka ett gäng strips med majjo o ketchup som en vän lämnat. Mindre klokt val- ledde till magkramper och toaspring mitt i natten. Jaja - gött var det i alla fall ;)

Idag har jag så mycket energi så att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv, samtidigt som jag känner att mattheten finns kvar där under och varnar för att jag inte ska ta ut mig. 30 min promenad och kroppen är helt slut - men i huvudet poppar det fortfarande bubbel:) Ska ta och äta nånting nu (välling..) och säta mig och sticka klart ett par spexiga benvärmare som min älskade systerdotter ska få på måndag då hon fyller 6 år! Funderar på att åka ner dit en sväg då också, och fia henne:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken bra blogg du har! Jag känner igen mig exakt. Så tråkigt att man inte kan äta vad man vill... Jag bloggar också om hur det är att leva med crohns :-)

Svar: Hej Evelina!Jag såg din kommentar först nu några månader senare.. Tack! Kul att du också bloggar. Vad heter din blogg?
magdjuret.blogg.se

2012-03-15 @ 19:52:46
URL: http://annaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0