Bättre dagar som denna...

är fantastiskt välkomna:) Började med att jag vaknade innan ottan vid halv fem (mindre bra iofs...) och kollade på morgontimmarna på förortsungar samtidigt som jag fick i mig välling utan magprotester! Efter en senare morgonvila gick jag ut i den varma härliga solen på gården och hängde med min fina vän och hennes barn. Kände mig riktigt pigg, och solen gav massa kraft! Efter 2 h i solen gick jag in och vilade, har kollat på äkta människor samt fått i mig mer välling (och näringsdryck:) Magen är lite sliten nu på em men det går ändå ok! Å ljuvligt med lite mer energi en dag - det är nu det vänder!!!

Jag äter ju antibiotika nu och märker att magen reagerar negativt på det. Tycker också att det får mig att lukta medicinilla:( så mycket vädring framöver, tur att våren är på intågande.

Igår var det mellohäng hos mig, var dock så slut så orkade inte umgås så mycket - låg på en madrass på golvet och lyssnade lite halvt på vännernas prat. Tur att jag har vänner som kan underhålla sig själva! Jag blev nöjd över Loreens vinst - hon är vacker som en gudinna och har en alldeles egen stil och personlighet. Dessutom fick jag just veta att hon är nykterist :) YO GO LOREEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0