Sommarhärligt!!!

Solen har kommit, och värmen :) Magen fungerar föredömligt och jag orkar mer än på länge! Sopptestningen fortsätter; Broccoli var ingen hit, men lite välsköljda och välkokta röda linser går. Jag byter vatten när de kokat upp också, för att göra de mer lättsmälta. Palsternacka och squash verkar också gå bra:)
 
Jag har kört bil för första gången på 2 år (jag har körkort men har varit för trött) och blev superladdad på mer, jag har lekt av mig lite på lekland, varit på gratiskonsert med systerbarnen, varit på utflykt samt shoppingrunda. Detta är mer än vad jag haft ork för på mycket mycket länge! Jag tackar humiran för detta, senaste gången fick jagheller intenågra biverkningar så kroppen börjar nog vänja sig.
 
Är så himla glad att få njuta lite av sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0