Reseförberdelser

I morgon far jag till södern och familjen! Tjohoo, ser fram mot att träffa dom och hoppas även att vädergudarna är med mig och ger värmen tillbaks!

Packar i en splitterny rosa resväska på hjul. Känner mig mycket vuxen, detta är första resan med resväska istället för bagpackerryggan jag alltid kånkar runt på annars. Min rygg pallar inte det i dagsläget så är sjukt nöjd med mitt väskköp :) Känns som att en tredjedel av packningen består av....just det - mediciner!!! Humirapennorna tar ju en del plats då de åker i fryslyxlåda med frysklampar (lite snobbigt tycker de andra medicinerna som får ligga utspridda bland kläder och toalettsaker). Men om den gör mig piggare så får jag väl tåla lite bratsfasoner ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0