Energi

Tagit fjärde omgången av humira och kände mig genast piggare igen efter att varit lite tröttare ett par dar :) Satte så igång med storsoppskok samt stortvätt! Bra för mig att ha soppor i frysen, då jag gillar att utnyttja min nytillkomna energi till annat än att göra soppa...när jag så blir hungrig måste jag ha mat SNABBT och har ingen energi över till matlagning - vilket resulterar i babygröt och smörgåsrån,något som jag helst undviker...

Har varit hos fina vännen ett par dar och där bejublade hela kollektivet min nya energinivå, trots att jag själv ansåg mig vara rätt trött :)

Har varvat ner tankarna kring allt nytt jag nu vill testa och tänker att jag istället ska jobba med det jag redan har; yoga, andning, och ayurveda för hemmabruk. Samt taktilen förstås - den kvinnan tänker jag inte släppa i första taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0