Tjo

Det kommer små svackor med magen då och då, men åh vad jag mår så mycket bättre!!! I veckan har jag varit på utflykter, varit ute och dansat, haft besök att underhålla...och magen har ändå skött sig exemplariskt:) Jag ringde sjukhuset om mina blåmärken, och jag ska trappa ner på entocorten för att se om det hjälper. Proverna såg i alla fall bra ut!
 
Aptiten är på topp och jag må komma ihåg att ta med mig ordentligt med matsäck när jag är ute och flänger. Igår blev det lite för lite av den varan vilket kompenserades med vännernas godis. Och vad tyckte magen om det? Illa, illa....
 
Ska försöka sluta med gluten helt också för att se om magdjuret kan må ännu bättre. Det är egentligen bara att sluta med smörgåsrånen, men skulle vilja ha något annat lättsmält att ha pålägg på istället...är lite less på riskakor och skeptiskt till färdiga glutenfrimixer och bröd.
 Ska klura på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0