Sommarben

Mina ben lyser vitt och blåmärksgrönt. Vitt på grund av frenetisk insmorning av hög solfaktor så fort solen visar sig, men kanske främst för att solen inte visat sig från sin bästa sida så överdrivet mycket denna sommar. Blåmärksgrönt på grund av humiran som gör att jag får blåmärken så fort jag stöter i nåt det minsta lilla. Men det är det värt :)
 
Förutom blåmärkena har jag biverkningar kvällen efter att sprutan tagits; lite illamående, magont och huvudvärk. Detta släpper dock efter natten :) Är också lite småförkyld ganska konstant, men det är jag rätt van vid...Biverkningarna känns helt ok att leva med, humirans effekt på min mage väger bara upp det så himla mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0