Solnjutare!

Njuter av solen på balkongen tillsammans med en tjock bok. Vet att en ska va lite försiktig med solen som puri-nethol och humiraanvändare, så grundar med solkräm styrka 30 så att min vita kropp ska få behålla sin lyskraft :)
 
Är hundvakt några dagar vilket innebär fler promenader och cykelturer än på länge. Bra för mina växande benmuskler alltså, men måste erkänna att benen känns så där lagom shaky av ansträngningen och att jag resterande tid behöver vila dom :P Tur att jag fortfarande har grannens elcykel till låns att fuska med i uppförsbackarna!
 
Har hittat bästa secondhandbutiken en bit från mig. Kläder till priser runt 10-20 kr vilket passar min ekonomi! Är less på Myrornas hutlösa priser. Köpte byxor och tights storlek mindre som passar mig bättre just nu, mycket, mycket värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0