Sinande superkrafter

Magdjuret har en svacka, troligen på grund av en förkylning som satt sig i kroppen. Blir till att vila snällt resten av dagen så kanske den ger med sig. Lite besviket får jag konstatera att humiran inte ger magen permanenta superkrafter, men hoppas det vänder snart - vila har jag fått tillräckligt av under det senaste halvåret!
 
Har börjat med en ny sorts probiotika då jag inte kunde hitta min vanliga rubicon till försäljning någonstans. Skumt, men nu hoppas jag på att den nya funkar, att det inte är den som ställer till det i magen...
 
Nej, nu ska jag lägga mig intill min miss och läsa mig frisk :)

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Har du tagit humira länge? Fungerar det bra?

Svar: Det funkar jättebra på mig! Har tagit det sen mitten av maj, och har blivit så mycket piggare:)
magdjuret.blogg.se

2012-07-21 @ 17:49:39
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0