Elcykel....

....känns rätt värt att invistera i en sådan, för att underlätta livet då magen krånglar och tröttheten kommer. Har kollat runt på diverse sidor på nätet...svårt beslut, en elcykel kostar ju ändå runt 10 000 (och då är det en "billig" variant). Inte som att jag har råd egentligen, men mor min har lovat att ge bidrag.
 
Också bra med elcykel då jag är förkyld rätt ofta, kan ju bero på alla mediciner jag tar för magen. Bor också högst uppe på högsta höjden i stan typ, så på hemvägen skulle den verkligen göra nytta :) Har lånat min väns elcykel nu ett par veckor och det är verkligen UNDERBART att kunna ge sig iväg utan att oroa sig för om jag ska orka ta mig tillbaka!!! Känslan av att susa uppför backarna är också fantastisk :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0