Byxor och BH

Ända sedan mitt magdjur började krångla har jag haft problem med dessa två klädesplagg. Klarar inte av att något sitter åt i närheten av mitt känsliga magdjur och började således tidigt med "baggy"jeans som satt längre ner samt tighta linnen istället för BH. Men många är de gånger jag önskat kunna bära upp ett par tighta jeans samt bh som håller tuttsen på plats utan att få dras med mer smärtor i magen till följd av dessa kläder... Några fler med samma problem som har nåt tips? Jag vill ha fler snygga byxor med breda mjuka resår istället för hård knäppning på marknaden! Hittade faktiskt ett par a lá haremstyle i mjukt jeanstyg med just denna breda resår upptill på Rut mfl. Supersköna och rätt snygga, men kostade lite för myket för min plånbok - plus att de bara hade trekvartsben vilket gör att de enbart funkar som sommarbyxor.... Tips mottages tacksamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0