Väntan...

...på att läkaren ska ringa. Ringde igår och bad han ringa för ev.inläggning - känns som att det borde vara aktuellt snart, är som helt tom på krafter och vad jag än försöker ge magdjuret blir det missnöjt. Skulle behöva vila tarmen ett par dagar samt kolla upp var blodet kommer ifrån....ååhhh,att dropp kan låta som paradiset ibland när tarmen jävlas såhär. Knappt nån sömn inatt,illamående samt toaspring. samt slapsticks på kinderna för att orka och inte ge upp där inne på toan...

Just nu känns det lite bättre iaf, har fått i mig 1,5 näringsdryck, lite havremjölk samt 2 smörgåsrån idag - och haft besök av en vän och hennes goa barn en stund. Sånt ger kraft! Har också datorn full med ljudböcker jag längtar efter att lyssna på, samt fått tips om en sida där jag kan se grey´s anathomy gratis på nätet. Livet leker helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0