Yrsel

Jag har varit helt trött och yr hela helgen. Igår snurrade världen då jag gjorde yoga med en vän, och efter att ha testat pulkaföret med grannarna en liten stund var jag tvungen att gå in och lägga mig. Igen. När jag är så här trött och yr blir jag ofta sugen på snabba energikickar som godis. Som tur var för magen hade jag inget hemma. Jag gjorde istället en sorbet av hallon, kokosmjölk, lime och granatäppeljos. Mums!
 
Tror att min extrema trötthet och yrseln kan bero på nåt virus. Min granne hade också samma symptom, liksom min vän som bodde hos mig förra helgen då hon var riktigt förkyld. Inte konstigt att jag blir smittad och att det sitter kvar länge, men blir ändå ledsen och sur. Fick ställa in min planerade utekväll igår igen och inser hur ofta det händer. Även när jag är bättre i magen är jag ofta så trött, matt och/eller förkyld så att jag inte orkar. Nåja, det var ett klokt beslut i alla fall. Jag hade antagligen svimmat av på dansgolvet annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0