Trött

Är fullständigt urlakad efter en förmiddag på arbetsträningen. Kommer hem, så trött att jag knappt får i mig nån lunch, stupar i säng och försöker hålla tårarna borta. Sen har jag vilat vilat och vilat. Först nu börjar jag bli så pass med att jag kan skriva på bloggen. Denna veckan har jag varit tröttare än normalt eftersom jag haft en förkylning vilandes i kroppen samtidigt som jag fått rodda med allt själv på arbetsträningen. Men jag brukar vara helt slut efter ett förmiddagspass på 4 timmar. Kan som inte planera in något mer senare under dagen.
 
Som det är nu arbetstränar jag 3 förmiddagar i veckan. Jag vill så gärna öka på men frågan är när jag kommer palla detta, för jag behöver verkligen de där vilodagarna emellan om jag ska ha någon som helst cjhans att ta igen mig, och för att orka göra vardagsbestyr som handling och städning. Sen vill jag ju gärna ha någon ork över till socialt umgänge, det har verkligen prioriterats bort senaste tiden.
 
Tröttheten är verkligen förlamande, jag kände redan i morse att jag borde stannat hemma. Illamåendet, yrseln, gäspningarna och dåsigheten är tydliga tecken. Men, de är svåra att ta på allvar - för den som vill så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0